Gesprekken voeren met je doelgroep – ook wel conversational marketing genoemd – wordt steeds belangrijker voor het succes van ondernemingen. En de manieren waarop je die gesprekken kunt voeren zijn hard aan het veranderen. Welke tools en social media kanalen je hiervoor kunt inzetten en hoe je dat het beste doet, leer je tijdens de training Conversational Marketing van Adwise Academy. In dit interview vertellen trainsters Elke en Eline je er alles over.
De gloednieuwe training Conversational Marketing is ontwikkeld door marketing automation specialist Elke Eijsink (al zo’n zes jaar werkzaam bij Adwise) en haar collega Eline de Valk (marketing automation- en UX-/CRO-specialist, sinds april 2022 werkzaam bij Adwise). “Conversational marketing is sterk in opkomst. Bij Adwise hebben we hier de afgelopen tijd voor meerdere klanten uit verschillende branches al ruimschoots ervaring mee opgedaan. Voor voetbalclub Heracles Almelo zijn we zelfs in de prijzen gevallen met een conversational marketing-case tijdens de Dutch Search Awards. Omdat Adwise Academy merkt dat veel organisaties zich in dit vakgebied wilden verdiepen, is er besloten deze training op te zetten”, vertelt Elke.
