Masterclass Merkstrategie
- 96% beveelt ons aan
- Nederlands & Engels
- +4000 trainees
- Persoonlijke leerdoelen
Tijdstip
- Ochtend, middag of avond
Deelnamekosten
- Op aanvraag
Wat leer je tijdens de masterclass merkstrategie?
In de incompany variant van de Merk Masterclass duiken teams in de ochtend diep in de theorie, geïnspireerd door modellen en voorbeelden, inclusief interactieve oefeningen. Na de lunch richten we ons op de praktische implementatie met 6 strategische stappen voor merkontwikkeling, specifiek ontworpen voor directe toepassing op jullie merk. Het resultaat is een concrete merkstrategie, klaar om verder te ontwikkelen. Deze dag biedt ook gelegenheid voor netwerken en het uitwisselen van ideeën, afgesloten met een sessie voor vragen en tips.
- 09:30 uur Welkom;
- 10:00 - 12:00 uur Ochtendprogramma kennis, inspiratie en modellen;
- 12:00 - 13:00 uur Lunchpauze en netwerk gelegenheid;
- 13:00 - 16:00 uur Middagprogramma Positionering kiezen en 6 Strategy Steps invullen, inclusief concrete oefeningen;
- 16:00 uur Vragen & Tips;
- 16:30 uur Einde programma en afsluiting.
Wat kun je na de merkstrategie masterclass?
Na afloop van deze incompany Masterclass Merkstrategie hebben jullie teamleden een grondige kennis van de vereisten voor effectieve positionering en branding.
- Ken jij alle branding begrippen, stappen en modellen
- Weet jij welke elementen cruciaal zijn voor het bouwen van een sterk merk
- Hoe je een concrete (nieuwe) positionering kiest
- Welke kansen op dit moment opportuun zijn n.a.v. deze (nieuwe) positionering
- Welke drie onderdelen het grote verschil maken door jouw positionering in jouw merkstrategie
- Kan jij zelfstandig een merkstrategie optuigen
- Weet jij wat de succesfactoren van een sterk merk zijn
- Weet jij hoe je branding succesvol aanpakt zonder er teveel tijd en geld aan te besteden
- Weet jij wat je te doen staat om jouw merk consistent uit te rollen
- Weet jij hoe andere sterke merken dit doen.
- Ontvang je het certificaat 'Masterclass Merkstrategie'.