Tijdens de eerste lockdown door het coronavirus besloten Didi Vlaar en Armand van Middendorp de koe bij de horens te vatten en hun eigen onderneming te starten: Chi Skills. Omdat ze hun schrijfvaardigheden naar een hoger niveau wilden tillen om zo meer interesse te generen voor hun bedrijf, kozen ze voor de opleiding Copywriting van Adwise Academy. Met als resultaat meer luisteraars voor hun podcast, meer websitebezoek en meer aanvragen voor hun workshops en cursussen.
In de eerste twee jaar van Chi Skills ging het vooral over comfortabel worden voor een camera, technische vaardigheden ontwikkelen en leren wat het is om te ondernemen. “Nu werd het tijd om ons bedrijf naar fase 2.0 te tillen en besloten we op zoek te gaan naar een goede opleiding Copywriting. Door de boodschap nog beter over te brengen hopen we een nog groter publiek te bereiken”, vertelt Didi.
Didi en Armand schreven zich in voor de Copywriting-opleiding van Adwise Academy. “Ons oog viel op die opleiding toen wij ons via het STAP-budget-portaal verdiepten in het aanbod. Deze opleiding sprak ons aan omdat het een opleiding is met drie sessies kort na elkaar, inclusief huiswerk en een terugkommoment. Zo blijf je langere tijd intensief met de lesstof bezig. Bovendien wordt de training niet alleen in Almelo, maar ook in Utrecht aangeboden. Wij wonen in Zoetermeer, dus dat is bij ons in de buurt”, licht Amand toe.