Adwise Academy mag zich vanaf nu een jaar lang de nummer 1 opleider in online marketing & communicatie noemen. Het liet gerenommeerde opleiders achter zich in de Emerce 100 en behaalde dit jaar een ‘uitzonderlijk hoge score’: maar liefst 6,5 van de 7 sterren. Business Unit Manager Sannefleur Perik vertelt in dit interview hoe haar team dit voor elkaar heeft gebokst.
In de afgelopen twee jaar waarin Adwise Academy zelfstandig verder ging na een jarenlange periode onder de vleugels van digital agency Adwise uit Almelo, timmerde het academy team flink aan de weg. Vorig jaar schopte de opleidings- en ontwikkelpartner op het gebied van online marketing en digital skills het al meteen tot een tweede plaats in de Emerce 100, een jaar later werd het de winnaar in de categorie opleidingen en trainingen. Beslissers, werkzaam in de online marketing, ICT en e-business hebben Adwise Academy hele goede beoordelingen gegeven.
Adwise zelf doet het al jaren goed in de ranglijst van Emerce. Het wist al drie jaar op rij een podiumplek te bemachtigen in de categorie Digital agency fullservice groot. De Emerce 100 is een speciale jaarlijkse uitgave van Emerce. Dit jaar is het alweer de achttiende editie. Hierin staan de uitkomsten van een onafhankelijk imago-onderzoek centraal staan, uitgevoerd door Motivaction – verrijkt met andere relevante marktdata. De naam Emerce 100 is een beetje misleidend, omdat het al lang niet meer om een top-100 gaat. Door de enorme groei van de online branche worden er inmiddels misschien al wel duizend verschillende bedrijven beoordeeld. Het ging dit jaar om vijf gebieden (Bureaus, E-Business Services, Media & Advertising, Software en Venture) en 53 verschillende categorieën.